اتوپلاستی در اصفهان

اتوپلاستی در اصفهان یا جراحی گوش نوعی جراحی زیبایی است که هدف از انجام آن تغییر حالت و موقعیت لاله گوش است. دکتر علیرضا مجلسی قادر اند با تکیه بر دانش و مهارت خود فرم زیبا و ایده آلی را برای گوش های شما به ارمغان بیاورند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با جراحی زیبایی گوش تحت نظر جراح اتوپلاستی حاذق و ماهر در اصفهان توصیه می کنیم مقاله زیر را مطالعه نمایید.

اتوپلاستی

 

برخی از افراد از زمان تولد گوش های بزرگ و برآمده ای دارند و از شکل گوش های خود ناراضی هستند و به فکر رفع ایرادات ظاهری گوش خود هستند این افراد می توانند با انجام جراحی زیبایی گوش ، گوش هایی متناسب با اندازه سر خود داشته باشند.

ایرادات قابل رفع با عمل اتوپلاستی در اصفهان

  • داشتن گوش های خیلی بزرگ یا کوچک از زمان تولد
  • نامتناسب بودن شکل و موقعیت گوش با سر یا چهره
  • گوش های خیلی متمایل به طرفین سر
  • به دلیل مصدومیت شکل گوش ها تغییر کرده

 

اتوپلاستی

کاندیدای عمل اتوپلاستی

کودکان

دکتر علیرضا مجلسی در رابطه با بهترین سن برای اتوپلاستی در اصفهان می گویند ؛ بهترین زمان برای انجام جراحی گوش بعد از سن 5 الی 6 سالگی است که گوش ها از نظر اندازه به رشد کامل رسیده باشند. می توان گفت که بهترین زمان قبل از مدرسه رفتن کودک است تا کودک با حس خوبی که از ظاهر گوش خود دارد دبستان را شروع نماید و دچار کاهش اعتماد به نفس نشود. کودکان به دلیل داشتن غضروف لاله گوش نرم و انعطاف پذیری که دارند به راحتی شکل مورد نظر را به خود می گیرند و در نتیجه اتوپلاستی موفق و مورد رضایتی را تجربه خواهند نمود.

بزرگسالان

عمل گوش بزرگسالان به دلیل داشتن غضروف محکم و سفت نتیجه مانند کودکان حاصل نخواهد شد اما به طور کلی تغییرات به نحوی خواهد بود که رضایت افرادی که انتظارات معقولانه ای از جراحی زیبایی گوش یا همان اتوپلاستی خود داشته اند، را جلب می نماید.

افرادی که قصد دارند عمل اتوپلاستی در اصفهان و نزد بهترین جراح گوش اصفهان انجام دهند می توانند به صورت حضوری به مطب دکتر مجلسی مراجعه کنند. همچنین می توانند به صفحه رسمی اینستاگرام ایشان مراجعه نمایند و نمونه کار های ایشان را بررسی کنند.

 

اتوپلاستی

جراحی زیبایی گوش یکی از روش‌های پزشکی است که به عنوان یک راه حل برای اصلاح شکل و اندازه گوش‌ها به کار می‌رود. این روش برای افرادی که از نقص ظاهری یا عملکردی در گوش‌های خود رنج می‌برند، امکان بهبود وضعیت را می‌دهد. از آنجا که گوش‌ها بخش مهمی از صورت هستند و نقش اساسی در زیبایی چهره انسان ایفا می‌کنند، این نوع جراحی می‌تواند به افراد اعتماد به نفس بیشتری بدهد و از احساسات منفی ناشی از نقص ظاهری آنها بکاهد.

اقداماتی که باید بعد از اتوپلاستی در اصفهان آن ها را انجام دهید!

  • در صورت تجربه درد شدید و غیرقابل تحمل در زمان مراقبت پس از جراحی گوش را دارد ، شما می‌توانید از داروهای مسکنی که توسط جراح تجویز شده‌اند، استفاده نمایید تا هرگونه درد ناشی از جراحی بهبود یابد.
  • در دوره استراحت و خواب، اجتناب کنید که محل جراحی را بر روی بالشت قرار ندهید زیرا فشار بر ساختار گوش‌ها نباید وارد شود.
  • در دوره نقاهت، از هرگونه دستکاری و ایجاد فشار بر گوش‌ها پرهیز کنید.
  • پس از برداشت پانسمان، جراح اتوپلاستی در اصفهان ماهر، از هدبند برای حفظ ساختار جدید گوش استفاده خواهد کرد. لذا، به مدت دو تا شش هفته از آن به صورت مداوم استفاده کنید.
  • از انجام فعالیت‌های روزمره و ورزش‌های شدید که ممکن است به ساختار گوش آسیب برسانند، خودداری کنید.
  • گوش‌های خود را با استفاده از محلول‌های ضدعفونی‌کننده مخصوص شست و شو کنید تا از ابتلا به عفونت پیشگیری شود.
  • برای کاهش تاثیرات بیهوشی و جلوگیری از بروز هرگونه عارضه، توصیه می‌شود که یک رژیم غذایی سالم و مفید را آغاز نمایید.
  • ممکن است در طول دوره نقاهت، باز کردن دهان برای شما کمی دشوار باشد، اما این عارضه موقتی است و با گذشت زمان بهبود خواهد یافت.

توجه داشته باشید که تمامی اقدامات مراقبتی ضروری از جانب جراح گوش به شما عزیزان توصیه خواهد شد.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دکتر علیرضا مجلسی

دکتر علیرضا مجلسی، دارای بورد تخصصی گوش، حلق، بینی و جراحی سر و گردن، از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران، با بیش از ۱۵ سال سابقه جراحی زیبایی در ایران هستند و یکی از بهترین جراحان بینی در اصفهان محسوب می‌شوند.

نظرات